argosy

2009-08-10 ~ 16:28:16
Har du något på hjärtat? (0) mitt liv i åsljunga
idag har jag bara tagit det lugnt. blev väck vid halv nio imorse typ av att hundarna där nere var helt galna. grannens hund (som vi inte visste att det var) hade kommit hit, och charlie blev helt galen. haha. hunden, som hetter buster var sjukt söt och hade kommit hit för han hade ju känt lukten av att sanna löpte. haha :) sen kom hans ägare hit :) då gick jag och la mig, men kunde inte somna igen. så var vaken, åt frukost och så typ. sen duschade jag och åkte till örkelljunga. där vi handlade på coop, var hos morfar, tog ut pengar från mitt sparkonto och sen till mk data, där jag köpte en extern hårddisk. med 1 TB, som är extremt mycket. bra att ha sina saker på, kanske min dator blir lite snabbare :)



sen kommer min syster och hennes två barn hit, casper & wilmer :) ja, dom har bestämt sig för wilmer nu :) sjukt fint!
sen blev även charlie pappa inatt, till elva små valper. bild kommer snart :) ska åka och hälsa på om tre veckor när det inte är besöksförbud längre :)

puss

Kommentarer

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0