spaceman

2009-08-15 ~ 11:48:30
Har du något på hjärtat? (3) mitt liv i åsljunga
godmorgon. nu är jag vaken, och precis ätit en sjukt god frukost! mums!

igår blev det ingen uppdatering, jag jobbade 05.00-15.00, sen hem, duscha och göra iordning mig och äta. 17.48 bussen till öa. chillade där med trevligt folk, och sen åkte vi till louise i åsljunga för hon hade fest. men gick hem väldigt tidigt, halv ett redan. sjukt trött efter ha gått upp 04.20 ;p somnade direkt. men sov inte bra. det är så mycket tankar just nu. jag är stark, jag vet det. men varje gång vi pratar om det brister det. det är sjukt jobbigt. snart går vi i samma klass igen, denna gången utan varandra. det kommer kännas så konsigt, but that's the way. vi kommer klara det jättebra. även fast allt kommer vara sjukt jobbigt.

nu ska jag nog kolla film eller något. puss

(på måndag flyttar jag!!! back to båstad och sambo med louise, i love it!)

Kommentarer
Vem är du? [SOFIA - FOTO&DESIGN]

Sv: Jaha, nä det säger inte mig jättemycket xD

När flyttar ni in då? :)

Puss

2009-08-16 @ 03:17:51
Din blogg/hemsida: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Vem är du? [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Sv: Åh, vad kul! Lycka till med inflytten då :)

Puss

2009-08-16 @ 11:49:51
Din blogg/hemsida: http://sofiawahlby.blogg.se/
Vem är du? amanda

Jag finns här för dig Therese. Och jag vet också att du är stark! Du kommer klara detta och det kommer att gå jättebra vad du än väljer! Kommer till dig ikväll! :)<3

2009-08-17 @ 14:42:57
Din blogg/hemsida: http://flodinskan.devote.se

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0