unstoppable

2010-03-16 ~ 16:20:35
Har du något på hjärtat? (1) mitt liv i båstad
dagen har varit bra, vaknade lite för sent så hann inte med så mycket av mitt naturarbete. men sen åkte vi buss till halmstad och hade simlärarutbildning, där vi fick reda på att en av de som jobbar där, som jag ska praktisera med senare, har varit med i bog brother. haha. så fick banne mig kolla upp det för att se om det var sant :P och här har vi honom!


Namn: Ole Hjelmager. Ålder: 28. Bor: Göteborg. Familj: Sambo. Yrke: Lagerarbetare (packar Bingolotter). Karaktär: Lat. ”Jag är inte den som tar fram dammsugaren i första taget, direkt.”

http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0009/03/big.html

ikväll blir det taco med fanny & sofie. och sen kommer nog några andra från klassen och kollar fotboll med oss. trevligt!

Puss

Kommentarer
Vem är du? Anonym

oj... där var jag...ler

2010-03-19 @ 01:55:36

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0