godmorgon

2009-08-04 ~ 12:15:01
Har du något på hjärtat? (1) mitt liv i åsljunga
haha, tidigt uppe idag igen? nej. jag sover alldeles för länge ibland. man hinner inte med något om dagarna. men det är skönt!

jag kom precis på att idag är det exakt två veckor till jag är i skolan igen, fattar ni hur snabbt tiden går? sommarlovet är ju helt borta. det enda jag har kvar i nöjesväg är planering till klassfest, klassfest, och en tripp till bornholm. annars är det bara jobb. men det funkar ju i detta vädret. detta är inte sommar ändå. och det ska bli skönt att komma tillbaka till båstad. men det är inte skönt att tiden går så himla fort. för då är snart det sista året på apelryd slut. och jaha, vad händer då? är jag vuxen då? kan man inte bara stanna tiden lite..? det gör för fort.. men jag saknar ialf min sambo sjukt mycket! puss på dig

Kommentarer
Vem är du? angelica

nja jag tyckte det var rätt så tråkigt och dåligt betalt :p

Jag pluggar media, ska börja andra året med grafisk kommunikation som inriktning :)

2009-08-04 @ 12:39:13
Din blogg/hemsida: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0