jag har kämpat med en dröm

2009-08-02 ~ 21:35:17
Har du något på hjärtat? (1) mitt liv i åsljunga
då är man hemma igen. blev en trevlig tripp till örkelljunga och mycket trevligt folk! det blev packning med amanda, beachvolley, slush, och stationen med massa bra folk. träffade bambam också, som jag inte träffat sen apelryd :) och tog farväl till ohlin som rycker in i lumpen imorgon. hoppas du får det bra vännen! :)

nu sitter jag och lyssnar på winnerbäck och drömmer mig tillbaka till sista kvällen på hultan. lasse var så bra. hans avslutning. åh. det var så bra. han är så bra. och hans album kommer ut snart. så underbart :)

nähe, funderar på att lägga mig och kolla på ps. i love you, och så blir det nog.
vad gör alla andra ikväll?
puss ♥

Kommentarer
Vem är du? angelica

mysigt :) Nej jag sitter bara här, kanske ska sätta mig på balkongen och njuta av att solen äntligen tittat fram :o:D

kram

2009-08-03 @ 11:26:58
Din blogg/hemsida: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0