tisdag.

2009-08-18 ~ 22:24:54
Har du något på hjärtat? (1) mitt liv i båstad
skolan har börjat, och det var väl sådär. förutom att vi spelade golf hur länge som helst i världens blåst, och jag och marie var ganska lättroade. vi fick med oss 6 bollar ut, och hade inga kvar tillbaka. hur lyckas man med det på nio hål och fyra personer?

igår var en trevlig kväll med trevligt folk. var ute lite och träffade massa andra. vi var bl.a. hos danne, och hos kasper, och hos några textil2or. det bästa var att amanda var här! och även att träffa joacim och hans kompis nartin! sen hem och sova.

ikväll har jag och min sambo varit på cirkus i örkelljunga, och det var nice. vi tog bussen till äholm vid fyra, och bussen till örkelljunga därifrån. gick och åt på stationen med sofie & pontus. och sen till cirkusen. det var jag, louise, mamma, pappa, sofie, pontus, marie-louise, casper, wilmer och fredrik. så hela stora familjen :D bilder kommer :)

nu ska jag bannemig sova, börjar dagen med simning på malenbadet 8.40 imorgon. hur kul är det? inget alls. bara kallt och jävligt! brrr. sen undrar jag ju också hur det kommer gå imorgon. samma klass med dig, och jag har ingen aning hur allt kommer vara. kämmer väl antagligen vara stelt, och bara jättejobbigt. och jag undrar verkligen hur jag kommer klara det.

puss & godnatt :*

Kommentarer
Vem är du? Kajsa

Sv: Okej, vad bra:) haha, jag tror vi ska bo i en liten söt stuga. Skitmysig. inte för att vi kommer vara där mycket men ;) fast helst av allt vill jag har pappa hämtar mig på kvällen när liseberg stänger eller något, (a) så slipper man tillbringa hela lördagen åt att resa osv, orkar man mer på kvällen sen. hihi. Jaja :)

2009-08-19 @ 12:40:07
Din blogg/hemsida: http://astasusanne.devote.se

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0