torsdag.

2009-08-20 ~ 12:19:55
Har du något på hjärtat? (0) mitt liv i båstad
nu är jag hemma. vi har håla. eller ja, inte haft någon lektion. skulle haft engelska från 8.20 till lunch. men vår nya lärare, anders persson, som blev anställd iågr vid 16.00 fick inte ledigt från sin andra skola. det låter bra va?! så vi satt i datasalen, jag, louise&hanna hade möte med maria om vårt projekt, sen tog vi skolfoto. och jag har aldrig tyckt om fotografen när man ska ta skolfoto. men han här var kanon! sen åt vi lunch, och åkte bmw hem! nu sitter jag och louse här och kollar two and a half men. och det är livet :) 15.00 ska vi ha plask&lek på idrottsmetodiken nere på malen, och sen fölker jag nog med s hem till munka.

ska lägga in bilder från cirkusen nu :)
puss

Kommentarer

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0