fullt upp

2009-10-10 ~ 22:19:59
Har du något på hjärtat? (0) mitt liv i åsljunga
ojojoj, som tiden går. haft zero time till att uppdatera min söta blogg!

jag har varit i värmland på barndop, jag har haft kalas för mig med släkt, barndop för wilmer, praktik, 18årsfest m.m. & allt har varit bra.

och jag ser att folk fortfarande är inne på min blogg varje dag, stackars er. för jag är så dålig på det här med att uppdatera.

ny praktikvecka på måndag, på nytt ställe. i ängelholm. sport&rehabklinik, och det blir att luncha med johanna & fanny. väldigt bra.

nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill, kollar om alla säsonger. och är i mitten av trean nu. kollat 10 avsnitt i rad idag, har jag något liv? nej!

puss


Kommentarer

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0