tisdag

2009-09-01 ~ 16:24:16
Har du något på hjärtat? (1) mitt liv i båstad
nu sitter jag i lägenheten, fortfarande i idrottskläder sen lektionen innan idag. men det är så att jag & ida ska ner på spinning om en och en halvtimme, så tyckte inte det var lönt att duscha :)

veckan fortsätter på samma sätt som den började.. stundtals otroligt bra, och stundtals åt helvete.

inspark i söndags. förfesten var här med klassen, för att vi sedan skulle ner i båstad och träffa alla nya ettor och tvåorna. men min mobil blev stulen, så jag var på ganska illa humör & stannade hemma. fortsatte leta efter min mobil, men den är inte här. så någon måste ha tagit den. undra bara vem? ialf, fått låna en mobil av ida. och köpt nytt sim-kort. så nu har jag nytt nummer. hör av er om ni är sugna på det.

nej, nu ska jag göra klart hälsopedagogiken och en hel del matte innan det blir träning!
puss

Kommentarer
Vem är du? Connie

Stackars Louise som får sitta i den lukten. Ha ha .VI HÖRS,hittade pappret.Kram mamma

2009-09-01 @ 20:32:00

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0