back in my blog?

2010-03-06 ~ 17:06:53
Har du något på hjärtat? (0) annat
woho, jag har hittat hit, igen...

synd att jag inte har direkta intressanta saker att berätta. men jag har permententat håret, och jag är nöjd! det känns bra. och min studentmössa har kommit, kan man va annat än lycklig då?



dessutom är jag singel sen i måndags kväll, och det är nog det tråkigaste som finns just nu.. men jag klarar mig. en annan intressant sak i mitt liv är att äntligen är rättegången över, och vi var dessutom på första sidan i tidningen. hur grym är man bara inte? synd att jag sån mongo ut på bilden bara. fast det gör jag kanske alltid, så kanske inte så konstigt?  läs om det här.

imorgon drar jag iväg till fjällen med klassen, och det är delade meningar om det. i början kändes det som : woow, vi ska till fjällen, fyfan vad roligt. men just nu känner jag mest : kan inte bara snön vara borta, jag hatar snö och det är kallt! brr..
men packningen är så gott som klar nu, och ska bara försöka flirta med min syster om att låna hennes kamera, känner inte för att ha min systemkamera därnär vi ska sova i snö och sådant. men det kommer nog bli spännande. ändå. fast det finns snö där. och fast det är kallt där. dock att åka buss i hur länge som helst tar kål på mig. får väl se om jag ens överlever upp!? nej, nu ska jag sluta vara så negativ.
Nu ska jag äta, och sedan bär det av till söta Emelie Sjöman för att ha en myskväll. Puss! ;*


Kommentarer

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0