keep on walking

2010-03-15 ~ 20:50:59
Har du något på hjärtat? (0) mitt liv i båstad
sitter här och lyssnar på salem al fakir, som helt klart skulle vunnit melodifestivalen. han var bäst. han är alltid bäst.

ialf, suttit hela eftermiddagen och gjort ett bålstabilitetsträningsschema till ida! :) så nu har jag kommit igång med det också. skönt! hade soft dag i skolan, föreläsning, lunch, snack med syon, sen träningslära en timme. imorgon ska jag jobba hemma på naturen, vilket betyder att jag börjar när bussen går till halmstad vid tolv för simlärarutbildning :) skönt! blir ialf att sova ut och skriva mitt utsöndringsarbete.

lediga på onsdag också, känns så onödigt mitt i veckan. men det blir att ¨åka till väla med några tjejer :) och imorgon kväll blir det taco och champions league kväll med trevligt folk!

men nu blir det väl typ two and a half men hela kvällen. eller så länge det varar ialf!

/Therese

Kommentarer

Kommentera

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0